ÚvodÚvod
Úvod
  • O nás
    • Historie
    • Partnerství
    • Reference
    • Kariéra
  • Obory
    • Komplexní Automatizace
    • Výrobní Informatika
    • Integrační projekty a průmysl 4.0
    • Customer Care
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Školení
  • E-shop
    • Automatizační systémy
    • Nízkonapěťová spínací technika
    • Regulované pohony
    • Motory
    • Procesní instrumentace a analyzátory, průmyslové senzory
    • Mechanické pohony
    • Ostatní produkty
    • Zboží skladem (dodání ihned)
  • Hlavní menu
  • Úvod
    • Přihlášení
    • Registrace
    • Zaslat heslo
    Nákupní košík
  • EN
Komplexní
Automatizace
  • PLC
  • SCADA
  • DCS
  • Elektro
Výrobní
Informatika
  • SIDAS® RT/OEE
  • SIDAS® MNT
  • SIDAS® IEM
  • Opcenter
Integrační projekty
a průmysl 4.0
  • Integrační projekty
  • Průmysl 4.0
  • Poradenství a konzultační služby
  • Reference
Customer
Care
  • Dodávky HW, prvků a systémů
  • Komplexní servis 24/7
  • Kurzy a školení
  • Poradenství, konzultace, kvalifikovaná podpora
www.sidat.cz > Obory > Customer Care > Komplexní servis 24/7

Komplexní servis 24/7

  • Poptávka servisu

    Technickou podporu Komplexní servis 24/7 zabezpečuje naše Servisní středisko.

    Jeho cílem je zajišťovat pro naše zákazníky maximální možnou míru provozní využitelnosti jejich automatizované výrobní technologie a přispívat tak k redukci ztrátových časů vznikajících v důsledku prostojů a odstávek.

    Služba je koncipována na principu uplatňování metod aktivního servisu. Oproti dřívějším způsobům, kdy případné poruchy v automatizované technologii jsou včas identifikovány, lokalizovány a diagnostikovány a následně odstraněny, je dnes v takovýchto technologiích totiž možné potenciální výskyt poruch mnohdy z velké části předvídat.

    Portfolio činností Servisního střediska zahrnuje víceúrovňový soubor servisních služeb (úroveň základní, aplikační a produktová), dodávky náhradních dílů a různé formy kvalifikační přípravy pracovníků uživatelů pro obsluhu a údržbu automatizovaných technologií, pracovníků z úrovně provozního managementu, příp. dalších osob.

    Celé portfolio servisních činností je obvykle realizováno na základě:

    • záručních závazků vyplývajících z ujednání v příslušné smlouvě na dodávku
    • servisních smluv pokrývajících pozáruční období
    • operativních ujednání ad hoc v případech různých havarijních a provozně kritických situací
    Služby a dodávky víceúrovňového souboru servisních činností jsou:
    • Služby základní úrovně: Staví na interakci pracovníků Servisního střediska s vyškolenými pracovníky uživatele a jejich vzdálené
    • podpoře v oblasti diagnostiky poruchy
    • Služby aplikační úrovně: Staví na vzdáleném přístupu k aplikaci u uživatele a činnosti pracovníků výjezdového servisního týmu. Servisní výjezd přichází v úvahu v případech, kdy vzdálenou podporou není možné problém vyřešit. (Do služeb aplikační úrovně patří i aktivity
    • charakteru realizace tzv. Change requests).
    • Služby produktové úrovně: Pokrývají řešení těch případů, kdy provozní porucha je zapříčiněna chybnou funkcí popř. závadou použitého produktu třetích stran (pro profesionální a rychlé řešení takovýchto případů má společnost SIDAT s většinou výrobců a dodavatelů uzavřeny
    • příslušné smlouvy).
    • Dodávky náhradních dílů: Dodávky ND, které jsou nezbytné pro servisní zásahy, jsou realizovány z pohotovostního skladu společnosti. Pokud by nebyly v pohotovostním skladu k dispozici jsme většinou schopni je do 24 hodin zajistit.
    • Kvalifikační příprava pracovníků: Je zaměřena na vybavení pracovníků uživatelů znalostmi a dovednostmi nezbytnými pro efektivní interakci s pracovníky Servisního střediska popř.i pro samostatný výkon vybraných servisních činností. Do přípravy obvykle vstupuje naše Školicí středisko.

     

    Kontaktovat
    Ke stažení
    Kde jste: www.sidat.cz > Obory > Customer Care > Komplexní servis 24/7
    MENU
    Úvod

    Facebook LinkeIn

    • O nás
    • Obory
    • Ke stažení
    • Kontakty
    • Školení
    • E-shop
    Provozováno na m@gnetpro
    • O nás
    • Obory
      • Komplexní Automatizace
      • Výrobní Informatika
      • Integrační projekty a průmysl 4.0
      • Customer Care
        • Dodávky HW, prvků a systémů
        • Komplexní servis 24/7
          • Poptávka servisu
        • Kurzy a školení
        • Poradenství, konzultace, kvalifikovaná podpora
    • Ke stažení
    • Kontakty
    • Školení
    • E-shop
    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.