ÚvodÚvod
Úvod
  • O nás
    • Základní údaje o společnosti
    • Historie
    • Partnerství a certifikáty
    • Reference
  • Obory
    • Komplexní Automatizace
    • Výrobní Informatika
    • Integrace digitalizované výroby
    • Dodávky HW
    • Servis 24/7
    • Kurzy a školení
  • Ke stažení
  • Kontakty
  • Kariéra
  • Školení
  • E-shop
  • Hlavní menu
  • ENG
www.sidat.cz > Obory > Servis 24/7

Komplexní servis 24/7

  • Poptávka servisu

    Technickou podporu Komplexní servis 24/7 zabezpečuje naše Servisní středisko.

    Jeho cílem je zajišťovat pro naše zákazníky maximální možnou míru provozní využitelnosti jejich automatizované výrobní technologie a přispívat tak k redukci ztrátových časů vznikajících v důsledku prostojů a odstávek.

    Služba je koncipována na principu uplatňování metod aktivního servisu. Oproti dřívějším způsobům, kdy případné poruchy v automatizované technologii jsou včas identifikovány, lokalizovány a diagnostikovány a následně odstraněny, je dnes v takovýchto technologiích totiž možné potenciální výskyt poruch mnohdy z velké části předvídat.

    Portfolio činností Servisního střediska zahrnuje víceúrovňový soubor servisních služeb (úroveň základní, aplikační a produktová), dodávky náhradních dílů a různé formy kvalifikační přípravy pracovníků uživatelů pro obsluhu a údržbu automatizovaných technologií, pracovníků z úrovně provozního managementu, příp. dalších osob.

    Celé portfolio servisních činností je obvykle realizováno na základě:

    • záručních závazků vyplývajících z ujednání v příslušné smlouvě na dodávku
    • servisních smluv pokrývajících pozáruční období
    • operativních ujednání ad hoc v případech různých havarijních a provozně kritických situací

     

    TŘÍSTUPŇOVÝ CHARAKTER SERVISNÍCH ČINNOSTÍ

    • SERVISNÍ SLUŽBY ZÁKLADNÍ ÚROVNĚ

    Staví na interakci pracovníků Servisního střediska s vyškolenými pracovníky uživatele a jejich vzdálené podpoře v oblasti diagnostiky poruchy

    • SERVISNÍ SLUŽBY APLIKAČNÍ ÚROVNĚ

    Staví na vzdáleném přístupu k aplikaci u uživatele a činnosti pracovníků výjezdového servisního týmu. Servisní výjezd přichází v úvahu v případech, kdy vzdálenou podporou není možné problém vyřešit. (Do služeb aplikační úrovně patří i aktivity charakteru realizace tzv. CHANGE REQUESTS).

    • SERVISNÍ SLUŽBY PRODUKTOVÉ ÚROVNĚ

    Pokrývají řešení těch případů, kdy provozní porucha je zapříčiněna chybnou funkcí popř. závadou použitého produktu třetích stran (pro profesionální a rychlé řešení takovýchto případů má společnost SIDAT s většinou výrobců a dodavatelů uzavřeny příslušné smlouvy).

    Kontaktovat
    Ke stažení
    Kde jste: www.sidat.cz > Obory > Servis 24/7
    MENU
    Úvod

    Facebook LinkeIn

    • O nás
    • Obory
    • Ke stažení
    • Kontakty
    • Kariéra
    • Školení
    • E-shop

    SIDAT, spol. s r. o., Jinonická 80, 158 00 Praha

    info@sidat.cz | www.sidat.cz | Ochrana osobních údajů | Whistleblowing | Cookies

    2021 ©  SIDAT automation & informatics, Všechna práva vyhrazena
    Provozováno na m@gnetpro
    • O nás
    • Obory
      • Komplexní Automatizace
      • Výrobní Informatika
      • Integrace digitalizované výroby
      • Dodávky HW
      • Servis 24/7
        • Poptávka servisu
      • Kurzy a školení
    • Ke stažení
    • Kontakty
    • Kariéra
    • Školení
    • E-shop