Technickou podporu Komplexní servis 24/7 zabezpečuje naše Servisní středisko.
Jeho cílem je zajišťovat pro naše zákazníky maximální možnou míru provozní využitelnosti jejich automatizované výrobní technologie a přispívat tak k redukci ztrátových časů vznikajících v důsledku prostojů a odstávek.
Služba je koncipována na principu uplatňování metod aktivního servisu. Oproti dřívějším způsobům, kdy případné poruchy v automatizované technologii jsou včas identifikovány, lokalizovány a diagnostikovány a následně odstraněny, je dnes v takovýchto technologiích totiž možné potenciální výskyt poruch mnohdy z velké části předvídat.
Portfolio činností Servisního střediska zahrnuje víceúrovňový soubor servisních služeb (úroveň základní, aplikační a produktová), dodávky náhradních dílů a různé formy kvalifikační přípravy pracovníků uživatelů pro obsluhu a údržbu automatizovaných technologií, pracovníků z úrovně provozního managementu, příp. dalších osob.
Celé portfolio servisních činností je obvykle realizováno na základě:
- záručních závazků vyplývajících z ujednání v příslušné smlouvě na dodávku
- servisních smluv pokrývajících pozáruční období
- operativních ujednání ad hoc v případech různých havarijních a provozně kritických situací
- Služby základní úrovně: Staví na interakci pracovníků Servisního střediska s vyškolenými pracovníky uživatele a jejich vzdálené
- podpoře v oblasti diagnostiky poruchy
- Služby aplikační úrovně: Staví na vzdáleném přístupu k aplikaci u uživatele a činnosti pracovníků výjezdového servisního týmu. Servisní výjezd přichází v úvahu v případech, kdy vzdálenou podporou není možné problém vyřešit. (Do služeb aplikační úrovně patří i aktivity
- charakteru realizace tzv. Change requests).
- Služby produktové úrovně: Pokrývají řešení těch případů, kdy provozní porucha je zapříčiněna chybnou funkcí popř. závadou použitého produktu třetích stran (pro profesionální a rychlé řešení takovýchto případů má společnost SIDAT s většinou výrobců a dodavatelů uzavřeny
- příslušné smlouvy).
- Dodávky náhradních dílů: Dodávky ND, které jsou nezbytné pro servisní zásahy, jsou realizovány z pohotovostního skladu společnosti. Pokud by nebyly v pohotovostním skladu k dispozici jsme většinou schopni je do 24 hodin zajistit.
- Kvalifikační příprava pracovníků: Je zaměřena na vybavení pracovníků uživatelů znalostmi a dovednostmi nezbytnými pro efektivní interakci s pracovníky Servisního střediska popř.i pro samostatný výkon vybraných servisních činností. Do přípravy obvykle vstupuje naše Školicí středisko.